Selamat Datang ke Sistem ICT Helpdesk LUAS 


Dalam memastikan penyampaian perkhidmatan yang berkesan, Unit Teknologi Maklumat telah membangunkan sebuah Sistem ICT Helpdesk bagi kegunaan kakitangan Lembaga Urus Air Selangor. Setiap aduan akan dibekalkan dengan Nombor Aduan yang unik bagi memastikan pengadu boleh menyemak kembali status aduan yang telah dibuat. Penggunaan emel rasmi diperlukan dalam membuat aduan. Sebarang pertanyaan mengenai kemudahan ICT dan permohonan aset ICT boleh juga dikemukakan menerusi sistem ini.

=====================================================================================================
Team ICT Helpdesk
Unit Teknologi Maklumat
Lembaga Urus Air Selangor (LUAS)
=====================================================================================================

**ID dan Katalaluan sama seperti Email / PC.

Buat Aduan


Sila sediakan maklumat yang lengkap bagi memudahkan Team ICT membantu anda. Untuk kemaskini aduan sebelum ini, sila log masuk ke sistem.

Semak Aduan


Sistem Aduan ICT menyediakan arkib untuk semua aduan anda bersama maklum balas yang lengkap.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!